Red eyes

Då och då gör man val som känns tunga, men som man gör för man tänker att det blir bäst så. Men det kan ändå inte hjälpas att man ibland ser tillbaka och ler med tårar i ögonen för att man saknar det man valt bort.

För saknar gör jag. Jag försöker att bara minnas det fina, det som var bra med oss, så att jag kan se tillbaka och skratta.



Känslan som infinner sig när man som vänner 'gör slut' med varandra är liknande den känslan som man får när man gör slut med sin pojkvän. Det är tungt och ledsamt och flera månader efteråt kan man helt plötsligt känna att man skulle behövt just den personen.



Jag läste din blogg ikväll och som du säger så tror jag också att mycket har gått förlorat mellan oss av det som vi skulle kunnat ha om inte allt hade blivit så fel.
Men jag kommer ju alltid att ha minnena. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0