Min dag

Vad gjorde jag den 6 december? Jag blev förkyld.. Jag tvättade mitt supermegaäckliga smörbyttehår. Jag läste Harry Potter och svor över mina läxor. Jag fick en trevlig överraskningsjulklapp av min mamma. Jag myste med kittekattungarna. Jag diskade inte.

På kvällen tog jag och Daniel en promenad till Konsum för att få lite frisk luft. Det är så jäla mysigt att gå genom Bergslagsbyn när det är massa snö å kallt. När vi kom hem åt vi varma mackor och kollade på "Harry Potter och Fenixorden". Sen sovde vi. Eller jag försökte men min näsa ville snytas hela tiden så det var ju lite drygt.

Det var väl hela den dagen vad jag minns.





Usch.. Nästa inlägg blir roligare.. Hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0