for all you fly fellas

Så igår var det FREDAG och jag var ute med Cookie och Daniel. Det var trevligt, bra band spelade om än lite väl jävla högt. Pratade med STORA BOKSTÄVER resten av kvällen. Fram mot 00snåret blev det lite segt så jag och Daniel drog ut i natten, köpte shisburgare och roadtrippade till Mellsta. Det var väldigt mysigt SPECIELLT när Lejonkungens The circle of life spelades på radion och på svenska dessutom så att jag kunde skråla med, med munnen full av burgers. Himlen right there.

Idag har jag tagit det luuuungan. Sov tills jag vaknade, duschade och åkte och handlade with the D innan han stack iväg på rollspel. Har sedan dess bara suttit på min feta lilla röv och surfat porr. NEJDÅ! Eller jo, jag har suttit i soffan mesta delen av kvällen men jag har bland annat kollat på en skitrolig stå-uppkomiker på Comedy Central som heter Gabriel Iglesias. Alltså jag skrattade på mig. Har sett delar av hans show förut men nu var det hela grejen och oj oj. Han är skoj.

Annars så har jag läst bloggar, lagat mat å suttit på youtube och tittat på märkliga människor.

Är ensam i morgon också för Daniel ska till skolan och filma en trappa (i know) så vi får se vad jag hittar på. Mamma kommer hit och lämnar en sprättare nångång.

Jadu lillBritta man kanske skulle kissa å gå och lägga sig?




Avslutar med ett par bilder på moi från igår

Röda läppar är ju alltid sexigt



Mitt nya linne för kvällen (och snea boobs?)



Spacklet


GODNATT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0