hey bitches my scalp itches

Åååh ibland är jag bara så värdelös.. Jag måste få spy ur lite galla på mig själv så här på morgonkvisten.

I måndags var jag inte i skolan. Igår var jag inte i skolan och nu sitter jag här och ska snart åka till skolan MEN en timme försent. Why? Jag kan inte sova. Eller somna rättare sagt, för när klockan börjar blir runt fem och jag äntligen somnar, då sover jag förbi skola och allt.

Och min rygg..MIN RYGG! Den tar verkligen kål mig. Gör mig klumpig och stel. Jag vet att den krånglar för att jag inte rör på mig. Var på promenad igår för när jag går känner jag inte av den. Jag är så gammal!

Ååh jag är så himla långt ner på Darwins lista just nu.. Känner mig ful och okreativ. Sitter och funderar på vad eller vem jag ska skylla mitt elände på och istället för att ta lite ansvar och inse att det faktiskt bara är jag som kan styra upp den här ruttnande skutan, så skyller jag på snön. ACK å VE om den ändå ville försvinna så man kan vara utomhus utan att frysa napparna av sig! Allt skulle bli så braa om den bara ville smälta bort och ge plats åt mig och mina låånga promenader. Yeah right.

Och jag är KONSTANT snorig. Det beror visserligen på de små underbara odjuren jag delar lägenhet med. Min allergi frodas. Men jag har inte hjärta att be dom flytta för SÅ allergisk är jag väl ändå inte?

Om 20 minuter går min buss.

Det som är bra är att jag känner att nu är det verkligen dags för en förändring. SKÄRPNING nu Linnéa innan   ..ja innan det går så långt att du inte orkar ta dig upp eller nåt.

Sen så kan du ju sluta sitta och vältra dig i allt som är jobbigt i ditt liv och istället fokusera på det som är trevligt. Som din pojkvän till exempel. Han är fin. Shysst lägenhet (om än lite liten) , roliga vänner, en kul utbildning osv osv..

Samtidigt som jag tycker att man inte ska vara så negativ och sitta och säga hur dåligt allt är (dels för att det är döden att lyssna på, men också för att det sprider ett sånt visset humör) SÅ tycker jag självklart att man måste få klaga nångång. Nu känns det liite bättre i hjärtat, när jag har fått dela med mig av min misär. Men det som är viktigt att förstå är att jag inte säger det här för att alla som läser det ska må lika "dåligt" utan bara för att jag ville lufta lite. Ahhh.

Vilket konstigt inlägg och nu kommer jag missa min buss för jag har inte sminkat mig HAHA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0