OI!

Hej.

Det var längesen.

Men nu är jag tebax!

Shiiit vilken vecka det var förra veckan. UJ UJ. Jag vet inte vad som hände med mig? MELTDOWN. Jag bara la av. Stängde ner. Jaja skit i det nu!

Vet iochförsig (eller ijoförsej som jag trodde det stavades när jag var 18) inte om min kropp och knopp har fungerat så mycket bättre den här veckan. Alltså, ni ska se mig när jag spelar tv-spel - sitter å skriker som en rabieshyena och får verkligen genuina utbrott. Daniel blir rädd. Allt för att min plyschgubbe inte klarar av att hoppa från en sten till en annan. Eller så får jag tårar i ögonen av unicefreklamen, djurbäbisar, blommor - jag grinar för ingenting. ELLER så känner jag helt plötsligt ett eufori, OJ va lycklig jag blev!? Är det inte PMS så håller jag på att bli sjuk i huvet.

Eftersom jag inte orkar rabbla upp allt ("allt") som har hänt under min bloggfrånvaro så tänkte jag sammanfatta det i lite bilder:

Jag har klippt mig, så jag ville prova en fräsig frisyr

tupera tupera spray spray


..det blev INTE som jag tänkt mig så jag sket i det.

Jag ser ut som ett lik, som har legat och svällt i vatten ett par dagar.






Jag har läst och läst. Här blockerar Nova den braiga serien Zelda till exempel.


När jag var klar med den så läste jag den här

Superbra!


Och nu läser jag:

Det är tvära kast vettu. Jag älskar böcker som får en att tänka sig in i en annan människas livssituation. Det kan handla om Nigerias kvinnor eller Las Vegas porrstjärnor. Jag vill läsa om alla! Det håller fördomarna borta.

JAHA det var veckans litteratur.. Vad har hänt mer?

NynnyBoll (aka Fanny) har blivit 24 år GAMMAL! Näärå hon är fräsh, 24 år ung.


Fänäny







Ja nej det var väl allt för den här gången.




PUSS







Kommentarer
Postat av: Frida

jag gillar frisyren!!!

2010-02-04 @ 15:57:28
Postat av: Sandra & Tim

Är lilla fröken Linnea gravid mån tro? ;)

Dina humörsvängningar osv verkar då peka åt det hållet..;) Iaf så som du beskriver dem.. :P



Trust me, I´we been there..;)



Puss

2010-02-04 @ 20:41:21
URL: http://mcbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0