put your hands up for detroit

En lång dag har jag snart lagt bakom mig. En lång bra dag. Målade klart en bild i skolan som jag inte blev så nöjd med men what the hey.

Idag slutade jag lite tidigare (för ovanlighetens skull haha) för jag och Heidi hade bestämt möte för att gå på Emmaus. Hon behövde lite nya pryttlar till sitt crib. Jag köpte ABSOLUTE MUSIC 21 (Spaceman ftw) och en fin tisse med påtryckt slips, alltsammans för 30 spänn.

Efter Emmaus åkte jag hem och lagade mat till mig och frugan, "myste" lite och sen gav jag mig ut i den förbaskade snöstormen igen för att fika med söta Camilla H. Det var jätteroligt även om jag tror att jag pratade av henne öronen men sån är jag. ObnoxiouS. Jag gav ett förslag om att vi skulle dela på en flaska vin och se Resan till Melonia tillsammans inom en snar framtid. Vi får hoppas på att hon tog det seriöst och vågar träffa mig tête-à-tête igen.

I morgon är det äntligen fredag! Då kommer Sandra och Timpi och hälsar på mig i skolan = wiio! Sen får vi se vad som händer. Inget alltför våldsamt, jag har ju inga pengar.

Ikväll har jag suttit och fnulat med bilder som jag tagit från pappas dator. En miljon år gamla är dom, från när jag var mini och vi firade sommar i stugan.. Det är omöjligt att inte grina av saknad och nostalgi, eller vad det nu är som bubblar upp, titta bara vilken idyll:









Japp. Så var det.



Aah! Klockan är redan 00.30! Den var ju bara lite över 23 nyss? Dags att nanna.


PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0