The sweet escape

Alltså, jag lever för helgerna, det går inte så bra i skolan just nu. Jag vet inte vad det är men jag kan rita en bild, bli nöjd och sen tar motivationen slut, det var allt jag hade i mig. Jag tror inte att skiss är min starka sida. Kiss däremot, det kan jag (nej inte som i golden showers..snusk).

Så i morgon är det fredag (jaja idag) och då ska jag vara ledig. Ska ta en lååång sovmorgon och sen hjälpa Heidisöting att flytta. Min rygg har ihjäl mig (nej det är ingen ursäkt, det är på verkligheten) så jag ska bära allt jag INTE behöver böja mig ner för att plocka upp.

Efter att vi har flyttat in Heidi ska jag hem, duscha, koppla på håret och hitta nåt sässy att dra på mig för då blir det FEST!

Just nu sitter jag i vår trasiga lilla soffa. Jag gick och vilade klockan 5 och vaknade halv 9 så jag är inte speciellt trött.

På lördag ska jag träffa Sandra, vi ska till kupolen och fixa min jacka, sen hem till henne så jag får pussa på Timpi och dra Anders i håret eller nåt. Lolit.


En sån här piercing vill jag ha:

Ser du? En smiley heter det. Jag tror jag vill ha en iallafall.


Nu tänkte jag göra ett experiment. Jag vill kunna göra såna däringa youtubelänkningar, där det bara är en play-knapp men jag vettefan hur man gör så jag ska trycka på lite knappar och se vad som händer. Sandra skulle visa mig på lördag sa hon, men jag är otålig och gillar knappar.

*krånglar*


Okej det sket sig ju. Jag får vänta till lördag. Men så här ska det se ut iaf. Typ.

Hur göra??


Nej nu ska jag bli fast på jotoob ett par timmar innan jag försöker somna.

Ha det så bra sötnosar.






God natt!


Kommentarer
Postat av: HawkTear

wiiie, jag kan ge dig saker att bära så du slipper böja dig. Är också lite trasig i ryggen men det ska gå ändå. =) Okej, whats wrong with that picture!!?? :O:O OMG! :D Hahah! Paaartäääj ^^ Puss på stjärten

2010-02-05 @ 07:46:47
URL: http://hawktear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0