Tounge N' Cheek

Juanita Sherrita Fandango
She is the biggest hoochie in the world
She takes off her panties, she takes off her bra and her boobies fed the world HEY!





Nu är allt bra igen. Jag är lugn. Don't be scurrd.

Oj nu glömde jag allt jag skulle skriva. Va tokigt. Kan ju börja med att berätta om vad jag har haft för mig idag så kanske det rullar igång.

Dagen började med att jag försov mig så skamligt länge att jag inte tordes gå till skolan. Vi har en ny dansk lärare och han ska tydligen vara galen. Bra men galen och det låter ju lite läskigt, så i morgon gör vi ett nytt försök.

När jag piggnat till och ätit frulle ville jag på promenad för vädret var så fint. Måste ta vara på D-vitaminet. Jag praktiskt taget tvingade med mig min trötta trotsiga älskling för att gå till högskolan och skriva ut lite bilder.

Sen till Willys (eller Snoppis som det blir på svenska) för att inhandla diverse vad det nu var. Har glömt. En pucko (Ett pucko?) till Daniel å så hem igen. LAGA MAT (ris med swämpsås å grönisar) och efter den bedriften gick jag till Cookie för att se klart Lejonkungen. Vi började se Lejonkungen 2 men kom inte så långt, ämnet SEX kom på tapeten och då är det bara att lägga ner allt annat. Vi ska se klart filmen en annan dag. Hur vi började prata om sex när vi kollade på Lejonkungen har jag ingen aning om.

Pratade, myste och skrattade och skulle inte ha märkt om det blev zombieapokalyps utanför fönstret.

Och nu sitter jag här i soffan och lyssnar på bra musik. Borde gå och sova så att jag kommer upp bla bla det vanliga.. så jag ska väl borsta tänderna.. snart.

I morgon är det onsdag vilket betyder att det strax är torsdag! Då kommer mina mononeys och en massa skoj händer. Jag kan hämta ut min jacka! Har beställt den här:



Jag har aldrig ägt en "skinnpaj" förut men jag kände att det var dags för något nytt och spännande. Sen får vi se hur den ser ut på, kanske blir stoppad korv-varning och då blir den inte långvarig.

Sen så ska vi väl köpa lite god mat (på tal om stoppad korv). Jag vill ha sushi. Jag ska kanske sola solarium för första gången i mitt liv. På fredag ska jag ut på s2's nya rock-klubb BLACK CITY. Ooouh den du. Men allvarligt, jag har inte varit ut på så länge att jag tar vad som helst. Sen blire lite annat skoj men det får ni se då. Vill ju inte spilla alla bönor på en gång. You get mah drift? Nu börjar jag snacka skit.. Dags att släcka lampan.


Puss på musslan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0