Mr T's nightelf mohawk

Okej så det här är andra dagen som bloggare. BLOGGARE. Idag har det inte hänt mycket, detta inlägg hamnar alltså i booring-kategorin.

Vi har ätit älgen hos mamma och innan dess hälsade jag på hos min guldklimp Fanny.
Vi satt och pratade om pojkar som vanligt och vad det är för fel på dom (de är ju så Okomplicerade medan vi är emc2) men vi kom inte på någon lösning. Som vanligt.

Det var mysigt ändå. Jag masserade Fannys händer, bröt hennes lillfinger och tryckte på onda punkter. Hon sa att jag hade en fallenhet för massage.

Hem från mamma, äta dagsgammal semla och Daniel for iväg till Erik och jag blev ensam = egentid = bada, ansiktsmask, naglarna, röra runt hemma - RUBBET.

Just nu sitter jag i min lilla soffa och stoppar i mig chilinöt efter chilinöt - A moment on the lips forever on the hips..

FAAN JÄKLA BLOGG! Jag börjar om...

Hej!

Här är några fula bilder på mig från tidigare när jag lekte tjejkväll alldeles för mig själv! Man måste ju passa på att vara riktigt ful när pojkvännen är borta så att man kan bli riktigt snygg tills han kommer hem -
annars får man inte ligga!








Sen målade jag mina naglar i en vacker avloppsgrön färg:






Nu är Daniel hemma igen så jag ska gå och lägga mig. Kanske blir det snusk innan vi släcker lampan!? Jag menar, VEM kan motså mina ärtgröna naglar? Raaowr.

(ni får skylla er själva som läser min blogg)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

ÄNTLIGEN!

har du fått tummen ur.

Och btw - jag skulle inte motstå ärtgröna naglar!

2010-01-18 @ 01:10:02
URL: http://buttersmurfen.blogg.se/
Postat av: Sandra & Tim

Haha, nu är det officiellt.

Du är sjuk i huvudet, mycket roande blogg dock.. :)



Hoppas allt gick som det skulle med mask och snusk osv.. ^^

2010-01-18 @ 08:09:34
URL: http://mcbaby.blogg.se/
Postat av: nynny

Jag älskar! :-D

2010-01-18 @ 09:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0