Skaka den där rumpan

Idag mina vänner är det lördag, HELA jävla dan!

Det firar vi, alla på sitt föredragliga sätt. Jag själv väntar på att Fanny ska komma över på lite mys och mycket prat. Senare ikväll blir det fäst med söta Heidi aka Cookling. Vi ska dricka "lite" vin, en ån annan cider och sen kanske vi går ut i den vilda Borlängenatten. Passar på att skriva nu eftersom jag inte vet vilket tillstånd jag kommer befinna mig i när jag kommer hem inatt. Undrar hur man ställer in alkolås på den här?

Nu är Fanny här. Så nu fick jag block i hjärnan.

Ööööhm.

Hon sitter och pratar om att hon vill ha en kille med en stooooor hjärna. Jag kan inte koncentrera mig.

ANYWAY

Nu ska jag kamma löshåret och förbereda mig på bus.





FinFanny








Ha det det göttans

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kunde lika gärna skaffat en blogg och skämt ut mig själv :-P Jag kommer hämnas en dag...

2010-01-23 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0