Sunday Bloody Sunday

Det är sent och jag borde sova men jag vill först berätta lite om min lördag med Heidi. It was woonderful. Det blidde ingen utgång men lika glada för det var vi ändå. Det dracks å det sjöngs å det härjades, och idag mår jag som jag förtjänar.

Men jag hade verkligen hur kul som helst med min fina bonussyster.

Ja. Det var väl allt jag hade att säga om detta. Roligt hade vi, helt enkelt. Jag är för sinnesslö för att bli mer detaljerad än så här men som tur är så har jag några bilder:




Fanny kom över och flörtade lite med mig innan jag skulle gå. Det var fint.



Cookling! Och Gösta.



Sen brakade det rätt stadigt utför.
VARNING för fyllepics.



Rawrr



HAHA!



teh lovin'



Ja, ni får skratta.



Ohyeah that's right aha right there yeah give it to me



Va fint



Tack för den lördagskvällen snygging! Det måste vi göra om.


Sov gott allihop <3

Kommentarer
Postat av: Christoffer

En bild säger mer än tusen ord... ;)

2010-01-25 @ 09:44:13
URL: http://buttersmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0