hhhh..

ÅÅH jag känner mig så        ----    JAG VET INTE?! Så trött på folk! Fast jag borde inte skriva så för jag vill inte ha några missförstånd, jag är inte trött på vare sig dig, dig eller dig. Jag är inte trött på nån av mina vänner. Okej?

Men förstår du vad jag menar? Just precis nu känner jag mig kvävd. Jag vill upp och bort! Jag vill bort från Borlänge, bort från Sverige. Den här lilla inskränkta homofoba svennerassiga SKITSTADEN, den står mig upp i halsen! Jag måste bort, uppleva något nytt.



Ja men stick då?



Fast så lätt är det ju inte.









A just det, PS. Jag tog bort mitt förra inlägg för jag tyckte att det borde ha gjort sitt vid det här laget.




PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0