:-)

Jag har haft mysigt hos Sandra ikväll. Vi drack vin. På en Söndag? Jajjemän! Jag är vuxen nu och vuxna gör sånt. Det var gott. Å så åt vi popcorn. Och kollade på kort. Och busade med Tim. Och lyssnade på musik. Och PRATADE. Men vi glömde spela Chicagooo noo... Får ta igen det en annan dag.


Oj undrar om jag har vinhuvudvärk nu? Efter ett glas? Maybe not.



I morgon är det måndag. För er som inte visste det alltså. Jag ska verkligen anstränga mig jättehårt för att ta mig till matten så att jag kan förklara för henne att jag misslyckas brutalt. Hur är det ens möjligt att man ska kunna klara en hel kurs på en termin tillsammans med fyra andra ämnen? Det går inte. Inte om man är Linnéa. Så om jag bara kan prata med min jättesnälla lärare så skulle en hel del ångest försvinna. Kanske får jag förlänga det hela till våren? Man vet aldrig.

Nu är jag jättetrött.

Godnatt alla hoppor




En rosa Sandra. He he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0