Hej världen

Det är fredag. Daniel har precis åkt till jobbet. Det börjar ljusna bakom hustaken och jag har precis plockat bajs brån golvet för att Nova inte kan hålla rumpan innanför lådan. Vilken bra start på dagen! Det är skönt att kunna vara till nytta även så här tidigt på morgonen.

Ikväll blir det tacos. Men först hade jag verkligen tänkt göra ett seriöst försök att bli klar med arbetet om Rwanda. Tacosen kommer smaka godare om jag vet att jag gjort mig förtjänt av den. Man måste ju slita för att få njuta (?).



Jaha det var väl allt jag kunde bidra med än så länge. Återkommer med mera spännande updates!






Ho ho hockeyfrilla!




Förresten så blir jag jätteglad av era fina kommentarer. Tack för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0