Hur bortskämd är jag?

Eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så tänkte jag göra ett litet test istället.


Har:

[x] mamma
[x] pappa
[ ] styvmamma
[ ] styvpappa
[ ] styvsyskon
[x] bror
[x] syster
[x] bror/systerson
[x] bror/systerdotter
[x] mobiltelefon
[ ] swimmingpool - i wish
[x] badkar
[ ] gästrum
[x] TV

TOTALT: 9

[x] mer än 4 par skor - Haha
[x] solglasögon
[x] klocka
[x] mp3spelare/ipod
[ ] ett fungerande PS2
[ ] nintendo wii
[x] xbox som funkar
[ ] nintendo 64 som funkar
[ ] gameboy advance
[ ] gamecube
[ ] nintendo ds

TOTALT: 5

[ ] pokerbord
[ ] basketkorg
[ ] hockeyspel
[ ] biljardbord
[ ] fotboll

TOTALT: 0

[x] nattduksbord - Lyxigt värre
[x] stereo på rummet - Vardagsrummet?
[x] cd spelare - En sån där liten eller? Okej
[ ] något klädesplagg från Abercrombie & Fitch eller Hollister/AE - Va?


TOTALT: 3

[x] jobb/sommar jobb - Ibland
[x] shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym
[x] MSN - Exakt vad är det som är så "bortskämmigt" med MSN?
[x] kamera - Daniels
[x] telefon

TOTALT: 6

[ ] skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] gitarr/trummor/basgitarr - Guitar Hero!
[ ] piano/keyboard
[x] något annat instrument - En flöjt!
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis

TOTALT: 4

[x] platt/locktång
[ ] varit i en slagbur, som är till för baseball
[ ] har 1000 spänn på dig just nu - Tss
[x] kreditkort eller bankkort - Båda
[x] rest i europa
[ ] varit i asien
[ ] varit i australien
[ ] varit i afrika
[ ] varit i sydamerika

TOTALT: 3

[x] föräldrarna har bil
[ ] båt - Pappa hade en båt men den drunkade
[ ] husbil/husvagn
[ ] jag har en bil

TOTALT: 1

[x] hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[x] laptop - Daniels?

TOTALT: 2


TOTAL SUMMA: 33

1-23 = ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = överklassens snobb

Haha jag blev vanlig..va tråkigt. Fast hellre det än en snobb! Fast jag ligger ju farligt nära "bortskämd brat" och en sån vill man ju inte vara. Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0