Klant

Ååå jag är ett sånt klappträ just nu.. När jag som bäst sitter och rensar kattlådan så slår det mig helt plötsligt, som en blixt från klar himmel, att religionen börjar precis nu. Halv 2, onsdag. Ååååååh mer ångest. Förlåt mig Gunilla! Jag måste skriva till henne och be om en handledartid.. Klant.. Men mitt huvud är helt ut och in. Jag förbereder för Fannys ankomst och tänker inte på annat än städa och laga mat.

Jaja det finns inget jag kan göra nu utom att andas och acceptera situationen.


Jag behöver lyssna på Antony and the Johnsons..




Kommentarer
Postat av: Millis

Haha, skönt att höra att nån är mer förvirrad än jag :p Funderade vart du var nånstans :p

2010-11-03 @ 19:38:38
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0