Nödigt

Sitter uppkrupen i soffan just nu och håller verkligen på att kissa på mig. Men jag har inte riktigt tid (eller ork) att gå nu för jag kom på att jag måste skriva ett blogginlägg. Om vad vet jag inte riktigt, som vanligt. Det visar sig.

Jag kan passa på att ta bort mitt smink samtidigt.

Jaha. Hur är det med dig?

Med mig är det helt okej. Har nyss betalat alla räkningar och det var ju inte så kul. Fast jag är glad så länge jag kan betala räkningarna. Då skrattar jag. Sen om det inte blir så mycket över till annat så gråter jag en skvätt, sen blir jag glad igen. Jag sa till jultomten (mamma) att jag önskade mig en ritplatta i julklapp. Jag får nog ändra det till dollars istället.

Annars idag har jag knåpat lite med min hemtenta i religion som ska vara klar den 25 november, alltså i morgon (idag). Jag är inte ett fän av buddhism och hinduism kan jag säga. Kristendom, judendom och isalm - no problemo men det här flummet..? Nej tack.

Alltså jag måste gå å kissa. Vänta..

Aaaaah det satt skönt.

Hur som. Jo såatte religionen är tråkig för första gången på hela terminen och det är ju                    tråkigt. MEN vad gör man. Frågetecken. Jag får sitta all the live long day och tröka med arbetet i morgon men så kan det gå ibland.

Idag köpte jag i alla fall KNALLRÖD hårfärg. Nu är jag trött på den här blonda skiten som aldrig blir som jag vill. Dock färgade jag det ljusare ikväll men det är bara för att jag har en massa "blont hår" pryttlar som jag känner att jag vill använda upp innan. Så jag inte slösar. Det ska bli spännande. Jag har gått fram och tillbaka i ett par månader och haft krupp över hur jag ska göra. Jag menar det är ju hååår vi pratar om. Sen så bestämde jag mig helt plötsligt. Klart tjejen ska ha rött hår.

Kattungarna växer så det knakar i alla fogar. Herregu hur vild får man bli? Men på söndag fyller dom 6 veckor så snart är det inte långt kvar tills dom flyttar *sad face* (fast det ska bli jäkligt skönt också kan jag passa på att säga..)

Måste nog lägga upp "ett par" bilder på hur otroligt söta dom är nu. Nästan kriminellt.


Hahha den randiga (Morgan) ser ut som en skäggig surgubbe


..och dom sover överallt



Luktar det gott i min toffla?


Katten?



Litet stirr


Ja det var väl allt från Linnéaland för den här gången.

Peace*



Ps. En dålig bild på vårat nya badrum! (sen har jag tjatat klart om renoveringen, jag lovar).


Det är svårt att få en bra helbild på allt. Det är 20 gånger finare i verkligheten.
Det finns ett badkar och en toalett och ett handfat och inte mindre än två (2) speglar.


Nu är det bara taket kvar som ska målas sen kan jag äntligen slappna av på morgonen efter 07.00

Kommentarer
Postat av: Coockling

Aaah va fint av det lilla man såg av badrummet. Måste få komma och kika? Håller med den randiga såg ut som en surgubbe :D Så söööta. Saknar dig gumman, vi kan väl hitte på något snart. Bubbla lite, färga mitt hår(?) eller en J-park kväll? ^^ Pussles nd kraaaames <3

2010-11-25 @ 02:24:03
URL: http://hawktear.blogg.se/
Postat av: Frida

superfint hoppas ni är nöjda efter allt krångel :)

2010-11-25 @ 10:05:34
URL: http://trybarcelonabloggsida.se
Postat av: Barbara

Fint det blev - badrummet!

Å va´d söta de är...när flyttar de?

Kram!

2010-11-25 @ 10:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0