wazzap

Jag gjorde inget Rwandaarbete. I suck. Men tacosen smakade bra ändå. Nu har jag ett getöga på Kobra och det andra getögat vindar av trötthet.

I morgon händer det grejer! Jag och Danielet styr kosan mot Hedemora (av alla ställen) för att äta på Lappens. Eller ja, som det ser ut nu i alla fall. I morgon kanske vi har ändrat oss och hittar på något annat istället. En mysig liten utflykt. Spännande!

Ikväll har vi tittat på The Black Death. Boromir var med och så utspelade den sig på medeltiden när pesten kom så jag blev lite lockad. Den var helt okej.

Annars har jag bara lyssnat på musik och pillat i paint.
Om man skulle ta och pilla ner sig i sängen istället kanske?

Peace out girl scouts!




Kommentarer
Postat av: Barbara

Sluta aldrig "pilla i paint", blir så kuliga o fina "grejer"

ska bli så kul att få se allt samlat på kommande utställning..:-)

2010-11-06 @ 11:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0