Hallelalelulija

Om 4 timmar har jag prov på islam. Innan dess måste jag packa ihop mig och ta mig till mamma, plugga det sista och sen är det bara att tuta. Efter provet tänker jag inte göra nåååååånting på två timmar. Och inte på hela kommande helgen heller vad läxor anbelangar. Jag ska försöka undvika att tänka på allt jag har att göra och istället njuta av Broken Dreams med Daniel på fredag, Halloweenfest hos Cookie på lördag och bakis på söndag (utan toa yay). The fun begins med relaxing ikväll, jag & D. Jag ska bubbla bort mina bekymmer i jacuzzin. Jag låter som en Hollywoodfru (I wish). "Jacuzzin". Ooouu.

JAJA.

Nu måste jag verkligen packa allt så jag kan åka hem till mamma å kissa, så slipper jag gå ner i tvättstugan å göra det.. INTE så hollywoodfruigt.

Härå!




Picture is unrelated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0