Ont i huvve

Egentligen har inte jag tid med det här. Kom precis hem till mamma efter att ha ägnat 3 timmar åt att skriva prov. Det har aldrig någonsin hänt tidigare in ma laf.

Hur som helst. Anledningen till att jag skriver nu, fast att jag verkligen inte har tid med det, är för att mamma precis ringde. Min älskade lilla mamma. Hon var så trött.. Hon befinner sig just nu i sthlm på nån jobbkonferens. Min mamma kan inte sova om nätterna pga en psykopat som härjar i vår familj.

Jag hatar den här psykopaten och jag hoppas att nån låser in henne och kastar nyckeln i sjön. Hör du det din psykopat? När du kommer hem igen kommer du att få sona för dina brott. Ända sen du kom in i bilden har du försört. Du gav oss något fint men efter det kunde du lika gärna ha försvunnit.

Oj, nu lät jag som en psykopat.

Räknas det här som hot? Åker jag i finkan nu?


För er som inte fattar vad jag pratar om så kommer ni inte fatta vad jag pratar om.
Jag ville bara spy lite galla över en komplett idiot.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hm... Jag kanske har en teori om vem det kan vara nyfiken

2010-10-29 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0