PWESENTS

Nej nu ska vi sluta hänga läpp och istället vara lite muntra! Skål ta mig fan.

Tänkte visa lite från min födelsedag, även om alla som läser det här och är vän med mig på facebook redan har sett dom så kan det kan ju finnas nån stackare där ute som faktiskt MISSAT min fina födelsedag.

So here we go, en sammanfattning i bilder:



Böfday-grrl


Tåta


Danil


Mamma?


Linnäa å Sändra


Andurs


Pappan


Svart å Vit



Materiellt sett resulterade min födelsedag i detta:


En vamp-tisse


En mustach-tisse


En benrangel-tisse


En snöflinga


Roliga ytligheter


Fick en superfin blomma med kort av Jana. Jag ska verkligen göra mitt yttersta
för att låta bli att råka döda den!


SIMS 3 fick jag söta cookling! YaY


Sen gav jag mig själv en efterlängtad (och numer dammig) stereo. Tack!


En säng från mamma


och en hylla.


Roliga grejer som jag kan ha massa skoj med. Speciellt sängen. HÄ HÄ.






TWISTEN:
Det hände en hemsk sak på min födelsedag. När vi gick hemifrån på eftermiddagen för att fira hos allt folk märkte vi att en av kattungarna var svagare än de andra. Den lilla kattungen hade även tidigare, sen den föddes, blivit undanskuffad och ignorerad av Nova. Den här lilla bäbisen var den sista av kattungarna att födas, Nova födde henne i sängen och inte i garderoben med dom andra. Daniel hittade henne på golvet. Det var blod på sidan av sängen så hon hade antagligen ramlat ner. Nova struntade i henne redan från början så hon växte inte som dom andra och i Tisdags när vi skulle gå såg vi att hon var mycket mindre och svagare än sina syskon.

När vi sen kom hem sent den kvällen låg den lilla katten ensam i ett hörn i lådan, alldeles död och stel.. Det var jättejobbigt men ändå väntat. Hon skulle inte ha överlevt utan sin mamma så det var ju bra att hon bara hann bli 3 dagar, så inte lidandet drogs ut. Ibland är livet obarmhärtigt hårt mot små kattungar.


Dom andra kissarna mår jättebra och växer supersnabbt. Dom piper och krälar så man blir alldeles knäpp av söthet. Titta bara:


Dom ligger helt konstigt och sött





I Daniels hand


Ett litet blindstyre



Joråsatte.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Millis

Onej :( Stackarn.. Men som du säger bättre det hände nu än senare.

2010-10-23 @ 15:57:23
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0