sPoTiFy

FTW!

Alltså hur seeg får man vara egentligen?? Ikväll fick jag spotify (tack Sandra å Anders för inviten) och det var banne mig på tin! Fy fan va smart det är. Jag som hela tiden sitter å svär över att jag vill ha ny musik men vet inte vad jag ska söka på. Tack vara spotify (nej jag är inte sponsrad) så kan jag ju bara klicka runt och hitta en massa bra musik hos mina vänner. Thanx! Så jäla bra..

Och va kul det är att se vad alla lyssnar på!

Det dumma med att upptäcka spotify ikväll var att läxorna blev lidande.. -.-
Har matte- och religionsprov inom kort och borde verkligen läsa mer men det här var ju så kul! Göra massa spellistor, inte läxor.

Nåja.

Dagen i övrigt har varit bra. Sen skit. Sen bra.

Stack iväg till mama dels för att bleka och färga håret då vi inte har nån dusch (nähä?) men också för att undslippa borrningen. Hos mamma blev dagen värre.. När jag var duschad och efterlängtat ren pratade jag med Daniel. Han meddelade att det inte hade varit några hanverkare i badrummet idag för att fixa upp skiten dom ställt till med. Jag blev en furie. Men på onsdag, alltså i morgon, ska dom äntligen börja, pau rijktigt.

Sen så kom vi båda fram till att vi är fattigare än kyrkråttor den här månaden. Det var inte heller något lyckopiller. Vi får ihop det men det är fan på gränsen och det är jobbigt och frustrerande att behöva vända på varenda krona. Jag får nästan dåligt samvete över att jag har handlat upp mina födelsedagspengar, men jag ville inte lägga dom på räkningar. Och nu är dom ju ändå borta så det är ju dumt att sitta här å hänga läpp.

Men vi klarar oss alltid. Eller hur?

Sen blev dagen bättre när Daniel kom och hämtade mig efter jobbet. Vi åkte och handlade och jag fick mat i magen.


Jag tycker inte om när allt bara är huller om buller, vilket det är nu. Inga pengar, ingen tid, massa skola som antagligen går åt helvete, min kropp, BADRUMMET. !! Med mera med mera.. Jaja nu ska jag SLUTA TJATA! Jävla negativ hela tiden.

Hej positiv!
Det är en löjligt vacker höst, helt perfekt är den med fina färger och lagom kallt. Vi har en skön säng och vi har varandra ffs. Jag och min Daniel. Han är fin han. Tar hand om mig och tröstar mig när jag är ledsen. Han vet vad jag behöver. Annars så har vi ju söta kattungar som växer så det knakar. När man håller i en kattunge finns inga problem i hela världen. Två av dom har öppnat ögonen lite. Det ser helt sjukt ut. 

Oj nu smäller dom fyrverkerier precis utanför! Det låter som kriget! Blixtrar och har sig. Nu tog det slut. Det var spännande.

Men Linnäa, varför sitter du här och svamlar? Det är precis sånt här du får ångest av, att du sitter och fördriver tid på helt konstiga saker.

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0