en ny dag..

..känner mig kanske inte lika knäpp längre. Fast det är jag nog.

NÅVÄL.

Sitter och äter smörgås nu. Tänkte sitta ute på ballen och göra det men det är ju nästan lite kallt idag. Skönt med sol i allafall. I alla fall. Iallafall. Hur stavar man det ordet egentligen? Det har jag aldrig förstått.

Katten beter sig underligt. Som vanligt. Just nu går hon runt i cirklar, eller fram och tillbaka över vardagsrumsgolvet. Är det ett hinder i vägen, som en bok eller mattkanten, så backar hon antingen och blir helt förvirrad, eller så går hon bara rakt på och snubblar. Och så bonkar hon i huvudet i soffan eller i ett bordsben för att hon inte ser sig för ordentligt. Hon är ju en katt, ska hon inte vara smidigast av oss alla?

Nu tänkte jag bleka och färga mitt hår så jag hinner bli klar till 17 för då ska jag träffa Monique.

Härå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0