Judas

Sitter och lyssnar på Lady Gagas nya singel. Det har gått 1 minut och 8 sekunder och den är inte bra än. Born this way tyckte jag inte heller om i början men nu gillar jag den skarpt. Kan mest bero på texten. Usch den här låten är inte bra alltså..måste byta!

Aah..

Har egentligen ingen lust att blogga just nu. Det är för mörkt så jag måste anstränga ögonen för att se nåt. Och kitteh kliver omkring på tangenterna hela tiden och det är ytterst störande.
Anledningen till att jag sitter här och skriva en massa nonsens ändå är för att jag vill lyssna på musik och jag kan ju inte bara sitta rakt upp och ner å lyssna. Jag måste ju göra nåt samtidigt också.

Daniel har hällt i badvatten åt mig så jag måste hoppa i snart innan skummet försvinner.

Idag har varit en bra dag! Vaknade, åkte till 'svärmor' och åt god påsklunch. Sen till kupolen och lämna igen en skjorta som jag skulle ha haft sönder på en fiskvart om jag behållt den. Köpte en kool tisha istället med skelett på. Sen så hann jag till och med hälsa på Oscar, Camilla och Jenny också som satt och fikade på Wejns. Kul!

Jag mötte upp min man å så köpte vi en ananas och en smörgåstårta sen for vi hem och tittade på en JÄTTEbra film som hette Coraline. Animerad å allt. Lite creepy och helt i min smak.







Läskigt!



Efter filmen kollade jag på Big Brother och D spelade lite. I morgon är det lördag och om det är fint väder så kanske vi grillar med en å annan vän och knäpper en cider. Jag har hört rykten om ölbrännboll också. Vem vet?

Nu är det som sagt tid för bad (innan skummet försvinner!) men jag har en känsla av att jag kommer sjunka längre ner i soffan och titta på när Daniel spelar Mortal Kombat för det är så skojsigt.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0