Mister Mustard

I morgon är det dags för mig att gå till skolan igen. Vet inte riktigt hur jag känner inför det. Matte och biologi. Hmm. På kvällen kommer jag förhoppningsvis kunna åka till Falun och lyssna på bästa Frida som ska prata om sin Kanadapaddling. Det ser jag fram emot. Det enda som skulle kunna stoppa mig är min infernaliska hosta som vägrar ge med sig. Vill ju inte sitta där och vara störig. Måste ta min medicin.

Ja nej det var väl allt jag hade i mig för tillfället. Daniel pratar med mig samtidigt som jag försöker skriva så det är lite svårt att koncentrera sig. Men det gör inget, han är soet.

Åå det är massa prylar och kläder på sängen nu. Jag hatar när det händer.. Man är trött och vill bara krypa ner och sova (eller nåt) å så måste man storstäda först. Oflyt.

Gå å lägg dig nu Linnéa. Ja jag ska..

Goonattze kattze



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0