suck dårå va

Om 35 minuter sitter jag och svettas och grinar på ett matteprov. Va roligt det ska bli! Hhhh.. Gemometri..hur svårt kan det vara? Inte så värst egentligen men eftersom det är matte så tar det blockstopp i skallen på mig. Jag får satsa på ett G på omprovet istället. Och så är det ju vackert väder iallafall. Stay positive, som man säger.

Känner att jag kan verka lite bitter för tillfället.


Ja nej. 1+2 here we gå.







Update:

Bra att jag kunde stava till geometri överhuvudtaget. Gemometri. Väldigt svårt tydligen. Jag skyller på trötthet och stress. Vad provet anbelangar så kunde det ha gått betydligt sämre faktiskt. Yay me. I bästa fall behöver jag bara göra nån komplettering å så är jag off the hook! I bästa fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0