The hardest way to make an easy living

Idag har varit en bra dag. Vid 1 träffade jag min Monika på kupolen för lite lätt shopping. Hon köpte bl. a. en jättefin klänning och jag fick med mig en orange kjol, strumpbyxor och en jätterosa tisha. Snööggt. Daniel fick också 2 tröjor (halva reapriset ftw). Den ena tyckte han mycket om, den andra not so much. Det var "inte hans kopp thé". Helt okej. Efter fyra timmar kände vi oss färdiga med shopping så vi for hem.

Jag och Daniel åkte och handlade vilket resulterade i att jag gick vilse inne på Ica Maxi, typ. Roligare har jag haft det och gladare har jag definitivt varit. D hittade en kompis som han stannade och pratade med så då tänkte jag vara lite effektiv och färdigställa vår handling under tiden. Så jag tog zappern och fixade det som var kvar. Men när jag var klar och kom tillbaka till stället där vi skiljts åt var Daniel borta. Ååh.. Så jag fick planlöst irra omkring bland gångarna i ett år innan jag tillslut fann honom. Störande eller? Ett tag funderade jag helt ärligt på att ropa efter honom i högtalarna. DANIEL! KOM TILL KASSA 4, LINNÉA VÄNTAR PÅ DIG DÄR.

Alltså jag bara ääälskar solen jag. Är jag ensam om det? Nej. Jag sitter ute på balkongen och njuter så fort jag får lite tid över. I morgon hoppas jag på fint värrr igen så jag kan glassa. Jag ska bli brun som en bajs innan jag är done.

Nu är det läggdags hos familjen LinnéaDaniel. Jag är väldigt trött. Pollen kryper omkring i mitt nässystem och upp i hjärnan på mig så jag blir helt slut. Jag väcks dessutom på morgonen av att solen strålar ihjäl mig! Genom små hål i persiennen tränger den sig in och lyser mig i ögonen. Fruktansvärt irriterande och jag måste snurra 40 varv innan jag kan komma till ro utan att bländas. MEN solen rör sig ju, så fem minuter senare har jag den i ögonen igen! Alltså, då vill jag bara grina. Så ett par timmar där på morgonbittin ligger jag å rullar i sängen med tårar i ögonen. And not in a good way.

Ja nej sova var det.

God natt alla hallonballon.



Kommentarer
Postat av: nynny

Kanske är dags att införskaffa en sk rullgardin? Det har jag äntligen gjort och det blev svart i rummet! Köp en det står "blackout" på, så får du sova ordentligt :-) puss!

2011-04-26 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0