Duet with myself

Jag har absolut inget nytt att komma med. Daniel är hemma, jag kan gå och lägga mig i normal tid. Lite för sent för det nu med tanke på att klockan är halv 3 snart men jag kunde om jag vela. Vi har kollat på Tillbaka till framtiden. Bra film! Töntig film. Ätit tacos. I morgon ska jag träffa Monikan. Kanske färga håret, så det blir ordentligt gjort. Ja nej det var väl det.

Nästa vecka har jag matteprov och biologiprov + labb. Och så ska jag till vårdcentralen och skölja örat. Usch. Vad ska jag mer göra? Nåt kul hoppas jag. Jag vill träffa min Fanny i solen. Eller i regnet. Jag borde börja på mitt slutarbete i Kultur- och Idéhistoria men det tar emot lite (läs mycket). Snart är skiten slut.. Jag säger 'skiten' för nu är jag så förbenat trött på att plugga att jag aldrig mer i hela mitt liv ska befatta mig med det frivilligt igen. Amen. Visst, det är kul att lära sig nya gejor och man mår stundvis bra (när man känner sig smart) men det är för mycket slit och biologi i all ära men SÅ kul är det inte att läsa om ärtornas kromosompar.

Nej nu blev det läggdags. Avslutar med en liten skräcködlebild.





Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0