I brist på annat


När grät du senast? - När jag sov ensam. Fick ett mindre mentalt breakdown.

Har du lätt för att bli kär? - Nej, det tror jag inte

Vilken låt är bäst just nu? - Uuj va svårt.. 'Bullets' med Rebecca&Fiona

Är du snål eller generös? - Generös

Är du en öppen och ärlig människa? - Ja, i dom flesta situationer (tillbakadragen och konstig i andra).

Vad tar du med på en fest? - Cider och glatt humör

Har du ett bra självförtroende? - Nej

Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Just nu i lägenhet, senare gärna i villa.

Bästa boken du läst? - Men svårt eller! En av dom bästa är 'Lång väg hem' av Ismael Beah

Hur många barn vill du ha? - Fyra!

Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Sorry Legolas, men Brad är bättre

En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Superkul förfest hemma med gamla och nya vänner, ut och dansa till tråkig musik, alla ångrar att vi drog från förfesten.

Vem fick du senast sms av? - Daniel

Vem ringde du sist? - Mamah

Hur är ditt humör just nu? - Lite rastlös men glad

Om du fick ändra en sak med ditt utseende, vad skulle det vara? - Jag vill ha långt hår tack

Är du i någon form av förhållande just nu? - Yääh me and Denjöl yo kno'

Är utseende viktigt för dig? - Ja, mitt eget

Något du inte kan leva utan? - Vänner

Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Haha no no

Vad tycker du om adoption? - Jättebra!

Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Helt okej

Hur länge varade ditt längsta förhållande? - 4 år i december (jesus crust!)

Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Jobb. Körkort. Självförtroende. Hund.

Längd - 173 cm

Skostorlek - 39

Hårfärg - Svartbrun med fläck

Fräknar - Ja en massa

Motto - Lev å lär 

Önskar du att du bodde någon annanstans? - Stockholm i mitt hjääärta

Tycker du att du är attraktiv - I vissa vinklar

Vad är du rädd för? - Att misslyckas med mitt liv

Gillar du berg- och dalbanor? - Jaa!

Senaste filmen du hyrde? - Bröllopsfotografen. Rolig

Favoritsport? - Singstar!

Kläder? - Ja helst. Kjol och urringat

Favvoserier? - Six feet under och Sopranos

Har du någonsin blivit arresterad? - Nej du!

Har du träffat någon från internet IRL? - Nej inte som jag kommer ihåg?

Hur många gånger har du varit kär? : 2 (å en halv)

Har ditt hjärta brustit? - Inte av kärlek

Senaste boken du läste? - 'Mörkrädd' av Andreas Roman

Senaste saken du köpte? - Jordgubbar

Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Nångång 1995


Tack för mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0