Line'em up knock'em down

Jag överlevde! woppie! Gick och la mig lite för sent. Låg och läste, klickade igång radion. Det var mysigt. Men ändå försöker man skrämma upp sig va. Som om man hade nå ticks va. Extremt störande. va. Tänk om vår granne, fröken Andersson 94, dör och bestämmer sig för att komma och lägga sig bredvid mig när jag sover. Blä.

Hur som helst så lyssnade jag som sagt på radion när jag låg där skulle sova. 'Vaken' i P3P4 är banne mig ett väldigt bra program. Jag brukar alltid lyssna på det mitt i natten när jag sitter uppe och syr medeltidskläder. Så jag gossade ner mig bland alla täcken i mitten av sängen och somnade. Klockan var 3 ungefär. Vaknar kl 6, lagom yr i kolan. Tänker att snart kommer D hem. Somnar om, vaknar igen av att Daniel står och spolar vatten SÅ HÄR HÖGT i badrummet. Blir lite irriterad men vinkar ändå hej när han kryper ner. Vi somnar. End of story, night 1.

Gick ju relativt bra måste jag säga och jag planerar att det ska gå ännu bättre kommande natt. Försök att inte döma mig för hårt för att jag är 24 år och en tönt som inte kan sova ensam på ett normalt sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0